+38 (095) 530 60 70 info@freelance.lviv.ua

Євген Ковалик в IT продажах та маркетингу вже більше 10 років. Початок свого шляху у сфері продажу Євген зробив ще в університеті коли зумів продати свій посібник з ASP .Net дорожче ніж купив його.Протягом кількох наступних років він здійснив мандрівку від початкової ланки до керівника відділу продажів та маркетингу.

Досвід роботи: створення мобільних ігор, впровадження CRM системи, розробка комплексних схем стимулювання, ведення переговорів та продажі.

Зрештою після активної праці в американському стартапі заснував медіа компанію, що займається розвитком контентних веб-проектів у галузях з високою конкуренцією на ринках Великобританії, США та Франції.З часом Євген об’єднав свої зусилля з Анастасією Новіковою для створення компанії NexGenDesign.com — аутсорсинг брокеру, що продає послуги та B2B продукти українських IT компаній на ринки США та Європи.

Євген та Анастасія засновники школи Conformato, де навчаються сучасні IT Sales & Marketing менеджери. За 2,5 роки їм вдалося випустити 123 учнів з України, Росії, Білорусі, Молдови та Польщі за 342 проведених годин протягом 5 наборів. Останній з котрих — просто справжній загін спецназу з роботи на Фріланс Біржах. Євген попереджує: ви зможете обійти випускників Conformato тільки коли вони сплять.

Тема доповіді: “Хардкор в позиціонуванні: що спільного у сайтів знайомств і фріланс бірж?”

Коли ви в останній раз аналізували, що для вас є attention grabber’ом та eye-stoppper’ом обираючи, наприклад, нове морозиво? Або, скажімо, чому вам сподобалася магнітола для домашнього кінотеатру саме в цьому інтернет-магазині серед десятків подібних?

А що є “захватом уваги” вашого потенційного клієнта, який дивиться на ваш профайл на фріланс біржі? Чому він повинен зупинитися на декілька секунд довше саме на вашому профілі? ОК, припустимо, що нам вдалося вигадати “щось”, що дало нам фору в декілька секунд! Що далі? Що компанія чи фрілансер повинні запропонувати замовнику, щоб він одразу захотів реалізувати проект тут і зараз?

Чим можна “подряпати” мозок клієнту? Як виділитися серед сотні подібних? Чому саме ВИ повинні запам’ятатися? Варто згадати про базові поняття з маркетингу Value Proposition та Unique Selling Proposition, щоб спробувати відповісти на ці питання.  А для того, щоб процес був максимально захоплюючим, спробуємо провести паралелі з сайтами знайомств, де використовується дуже багато подібних механік :)